zaterdag 30 december 2017

Jip by Jan omslagsjaal Fazant // Jip by Jan shawl

Afgelopen september ging ik met mijn ouders naar Beleef landleven 2017. klik hier voor het volledige verslag. Ik deed er een workshop bij Janneke van het blog Jip by Jan en ik kocht het pakket voor haar omslagsjaal in de kleur Fazant. Ik had hem al voorbij zien komen en wilde hem zo graag hebben.
Last September me and my parents went to Beleef landleven 2017.  click here to read the full report. I did a crochet workshop with Janneke from JipbyJan and I bought the yarn pack for the shawl. I had already seen it and I really wanted to have it.

Ik nam de basis mee om op vakantie te haken. Ik nam hem zelfs mee de bergen in. Heerlijk. Maar....op de een na laatste avond kwam ik erachter dat ik het patroon niet goed gevolgd had. Ik had niet voldoende gemeerderd. Ik kon wel janken, zo erg vond ik het. Maar er zat niks anders op dan opnieuw te beginnen. Dat deed ik en ik kwam nog een heel eind voor we thuis waren. Al snel kwam het leuke gedeelte, alle accentkleuren toevoegen. En hij is mooi geworden. Ik word er helemaal blij van. Janneke, wat een mooi en goed uitgelegd patroon heb je bedacht. Wellicht dat er nog eens meer volgen.
Hieronder laat ik het eind resultaat zien.
I took the base to make the shawl with me on our autumn holiday. I even took it with me in the mountains. But...on the second last evening I found out that I dind't folow the pattern as I should have. I didn't increase enough. I could cry to be honest, I thought I had finished. But there was nothing more to do then just start over again. I did and I did a lot before we were home again. And soon I got to the best part, the accent colours. It came out beautifully. I was so happy. Janneke, your pattern is beautiful. Maybe I'll make more.
Down here I'll show you the result.









Morgen volgt nog 1 blogje voor 2017, met een van de vreemdste dingen die mij in 2017 is overkomen.
Fijne dag.
Tomorrow I'll share my last blog of 2017 with you, with one of the weirdest things that happened to me in 2017. 
Have a nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

2 opmerkingen:

  1. Ocharme, ik kan me voorstellen hoe je je voelde toen je opnieuw moest beginnen. Maar hij is wel prachtig geworden hé!!
    En euh... één van de vreemdste dingen... hopelijk niks ergs... Ben heel benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat zul je gebaald hebben! Maar hij is wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen