maandag 18 mei 2015

Bloglovin tip

Bloglovin. Ik gebruik het al een tijd op mijn blog en volg ook tientallen blogs. Nu kwam ik net een heel interessant blog bericht van So-fie van het blog lekkerbekkenmaar.
 
Het schijnt dat als je via bloglovin blogberichten bekijkt, je niet de pageviews krijgt die je eigenlijk zou horen te krijgen. Dit vind ik raar maar ik merk wel dat ik minder pageviews zie als dat ik verwachtte. Nou kun je via Sofie haar blog doorklikken naar het blog van Laura van blogaholic.
 
Ik heb haar bericht gelezen en heb haar advies gevolgd, want ik vind dat de blogsters de pageviews verdienen die ze krijgen.
 
Ik vind dat ik jullie hier in ieder geval op heb moeten attenderen :-).
 
Fijne maandagavond.
 
Ik ga nog een paar blogjes lezen, die al de hele dag op me staan te wachten. hihi!
 
Lieve groetjes,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Hoi Emily,
    Ik volg je blog nu via Bloglovin. Ik zie geen knop om je via je blog te volgen.
    Deze tip zag ik idd ook bij Sofie langskomen maar moet mij er nog in verdiepen... Ik hoop dat het wat gaat helpen en de pageviews idd omhoog gaan ;)
    Ik kwam je tegen bij de reacties bij cheries Crochet trouwens.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat ik ook andere mensen ertoe breng om iets aan hun 'volgers' te kunnen doen, hé!
    Ere wie ere toe komt, laat ze maar klikken op onze blogjes,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat klopt, omdat mensen de hele blog al in Bloglovin lezen en dan niet meer op je blog komen én geen comment achter laten. Naar is dat hè.

    BeantwoordenVerwijderen