zaterdag 24 januari 2015

My week in pictures!

Hey lieve bloglezers,
 
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed. Druk met de Toetsweek, waar ik nu 2 cijfers van terug heb gekregen. Twee keer een 7,6 Haha. Ik ben blij dat de Toetsweek voorbij is. Jammer genoeg heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn stage, alweer. 10 weken stage zaten erop. :-( Heel jammer natuurlijk, maar ik heb nog wel even getrakteerd. Lekkere appel-kaneel-kwark cakejes en yoghurt cakejes. Alle bewoners en collega's vonden ze heerlijk!!! Van hen kreeg ik ook nog een afscheidscadeautje. Een hele lieve kaart en een VVV-bon! Zo blij! Kan ik weer besteden aan een leuk haakboek of wolletjes hihi.
 
My dear blogreaders,
 
How are you doing? I'm doing fine. I have been busy with my tests, and I already got back 2 marks. 2 times a 7,6 haha. I'm glad that's over. But it also meant that I had to say goodbye to my internship, again. 10 weeks are gone. :-( But as a goodbye I bakes some apple-cinnamon-quark cupcakes and yoghurt cupcakes. All the residents and colleagues loved them!!! From my colleagues I also got a goodbye-gift. A very sweet card and a VVV-bon!! I'm so happy. Now I can buy myself a nice new crochetbook or yarn Hihi.
 
 
 
 
Ik ben met een aantal grote projecten bezig. De CAL van 2015 én 2014 worden langzaamaan steeds weer iets groter. Ik heb mijn huiswerk van deze week nog niet af :X, maar ben al wel begonnen. Deze foto is van de eerste week
 van de CAL.
I'm busy with some big projects right now. The CAL from 2015 and 2014 are slightly getting bigger and bigger. My ''homework'' for this week isn't finished yet :X, but I started it. This photo is from the first week of the CAL.
 
 
Mooie close-up foto.
Nice close-up picture.
 
Is dit ook wat jullie vanochtend zagen toen jullie wakker werden? Sneeuw!!!!!! :-D Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht, zo'n dik pak sneeuw. En het was een mooie kans om de gebreide col en muts die mijn moeder voor mij maakte te dragen! De foto's zijn gemaakt door mijn moeder in de achtertuin :-)
Is this what you saw when you woke up this morning? Snow!!!!! :-D I Always love that view, all this snow. And it was a good oppertunity to wear the shawl and hat my mom knitted for me! And my mom also made the pictures in the backyard :-)
 
 


Heerlijk warm en hartstikke mooi! Zo blij ermee!!
So cozy and soooooo pretty. I'm so happy with it!!
 
Mijn moeder is net zo creatief als ik. Ik heb het absoluut van haar overgenomen. Nu naait mijn moeder de mooiste kleren, tassen en andere accessoires en kan ze breien als de beste. Ze wil zelf eigenlijk graag ook een blog maar weet niet zo goed hoe ze dat moet doen en hoe het precies werkt etc. Dus heb ik voorgesteld dat ze gewoon af en toe op mijn blog een bericht schrijft. Elke maand of vaker. Helemaal goed toch. Dus binnenkort kunnen jullie het eerste blogbericht verwachten, geschreven door mijn moeder ^.^
My mom is just as creative as I am. I absolutely got that from her. My mom can sew the most beautiful clothes, bags and other accessoires and she can knit as a pro. She actually want to start her own blog, but she doesn't know how and how it exactly works etc. So I suggested to write on my blog a post. Once in a month or more often. My mom happy, I happy. So soon you can expect my mothers first blogpost!!
 
Een fijn weekend.
Have a nice weekend.
 
 
 
Groetjes,
Emily 
 
Greetings,
Emily
 


3 opmerkingen:

  1. A mother/daughter blog! That's something different and so sweet.
    Dat zal mooi zijn - blog van moeder en tocheter samen.
    Your beanie and scarf look very thick and warm but also soft.
    Jouw muts en sjerp (? Is that the right word?) ziet heel warm uit maar also zacht. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Jodiebodie. Thanx for your comment. For the word scarf we usually use the word Sjaal or maybe for this one the word Col in dutch! Have a nice Sunday! xx

      Verwijderen
  2. Hi Emily! I love your cowl and hat, just what you need in this cold weather!
    It also snowed in Belgium!!!
    Have a great week!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen