dinsdag 18 juni 2013

Vrolijke bloemetjes!

Beste bloglezers,
 
 
Nou, hier is eindelijk mijn eerste echte projectje. Niet helemaal zelf bedacht maar het komt van http://nicollie.wordpress.com/ 
 
 
Nou, het eerste resultaat. Van die leuke bloemetjes. Ik heb er eerst eentje gemaakt van Drops Paris (de lichtblauwe) en daarna eentje van Catania katoen. Daarna heb ik ze op elkaar genaaid en wat leuke kraaltjes op gemaakt.
 
 
Meteen ligt mijn hele tafel weer vol :)
 
 

Ik kon natuurlijk niet stoppen met bloemetjes maken. En daar is dit het resultaat van. Bij de Xenos hadden ze van die leuke houten kastjes en daar staan ze nu gezellig in :)
 
 

Ik zat te bedenken wat ik nou eigenlijk met die bloemetjes moest doen, en al snel was dit mijn resultaat. Erg leuke sleutelhangers om weg te geven (of om natuurlijk zelf te houden) ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten