donderdag 4 september 2025

52 Weeks To Christmas - week 36 '25

Klaargezet bericht!

Het is weer kerstkaartendonderdag. Ik gebruikte eindelijk de leuke mal met gaten van MD. Samen met het kerstpapier en de stickers een gezellig geheel. De tekst was een cadeautje en is dacht ik van studio light. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 36

Ik wens jullie een fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

maandag 1 september 2025

Cheerful Sketches - challenge September

Vandaag start de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches. Ik koos deze leuke digi en ging aan de slag met de sketch. Het werd een echte vakantiekaart. Zo leuk. De bus werd rood/oranje en crème kleurig boven. Het papier past bij de vakantie vibe. 


Doen jullie deze maand weer mee?

Link je kaart HIER!


Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

zaterdag 30 augustus 2025

Eindelijk een eigen stekkie

Een collega heeft eindelijk een eigen woning gevonden. Voor haar maakte ik deze kaart. Ze heeft honden en is dol op planten, dus die moesten op de kaart. De tekst past perfect. Ik vond het oranje DP wel leuk voor haar. Ze was er heel blij mee. 


Eindelijk vakantie. Pfff. Dit jaar heb ik er echt naartoe geleefd. Veel dagen op het werk waren niet met volle bezetting, inval die niet kwam en nog meer van dat soort dingen. Nu 3 weken lekker vakantie. 

Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

donderdag 28 augustus 2025

52 Weeks To Christmas - week 35 '25

Vandaag mijn kerstkaart voor WTC. Ik gebruikte dezelfde kleurstelling als van het KKT van gisteren. Ik begon met deze, ging door met de kaart van gisteren en besloot deze vandaag te plaatsen. Wederom een simpele kaart maar ik vind de vorm zo leuk. Echt blij met deze mal. Ik gebruikte verschillende stempels en de onderste zegt Merry Christmas. Verder valt er niet veel over te vertellen.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 35

Ik ga zo wandelen in Oele. Daarna naar Duitsland voor wat boodschappen en later nog een late dienst. Nog 2 dagen werken. 

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

woensdag 27 augustus 2025

KKT: ijsblauw en kraft

Nog op de valreep toch deze kaart klaar. Ik was vergeten dat vandaag het KKT was en ik had geen kaart. Ik ben de laatste 2 weken denk ik veel met andere dingen bezig. Ik had 2 projecten voor September18 die af moesten en ik wilde een haakproject afmaken. Daarnaast moet ik niet normaal veel werken. Het was gewoon een beetje veel de afgelopen tijd. Maar goed. Toch net even na het eten mijn hobbykamer ingedoken en ik maakte deze kaart. 1 van de laatste kaarten van mijn To do lijst voordat ik op vakantie ga. 2 collega's zijn jarig in mijn vakantie en die verdienen natuurlijk wel een kaart. 1 van hen krijgt deze kaart. 
Hij is simpel en toch heel erg leuk geworden. De bloemen maken hem net iets interessanter. 
Best wel geslaagd eigenlijk.


Ik ga nog lekker even verder knutselen. Ik moet ook nog een paar plantjes voor in de bakken poten en ik wil nog een klimrek voor mijn kiwi plant in elkaar zetten die ik kocht bij de lidl in de afprijzing. 
Het is altijd druk. Morgen ben ik er weer met een kerstkaart, ook in deze kleuren, want die maakte ik eerst. 
Nog 2 dagen werken. Ik tel de weken en dagen af. Het is tijd voor vakantie.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

zaterdag 23 augustus 2025

Uitdaging met Nelleke, Angélique en Gerjanne - nummer 3

Vandaag nog weer een snoesjes kaart, de derde ondertussen. Het pakket met afdrukjes en papier kreeg ik bij mijn eerste kletseldate met de crealadies (Nelleke, Angélique en Gerjanne) van Nelleke. 
Het afdrukje van het meisje met het tasje is vandaag aan de beurt. Ik gebruikte de roze-blauw-groene-paarse papiertjes en de inspiratie komt van Gerjanne haar blog. De kaart is simpel om te maken maar door de manier hoe het papier is geplakt en het leuke snoesje is het direct een vrolijke leuke kaart. 

     

Kijken jullie ook bij de andere crealadies:

Mijn laatste weekend voor mijn vakantie. Vroege dienst met calamiteiten dienst. Ik ben blij als het 3 uur is. Nog 1 week werken. 
Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

vrijdag 22 augustus 2025

Laatste reminder kaart voor Cheerful Sketches - augustus

Vandaag mijn laatste reminder kaart voor Cheerful Sketches van Augustus. Ik kleurde de mooie digi die ik kreeg in met mijn caran 'd ache potloden, passend bij het DP. Dit blok van de action heb ik al zoveel gebruikt. De kleuren zijn zo mooi. 

Doen jullie nog snel mee met de challenge van deze maand? Meedoen kan nog tot 28 augustus 23.55uur. Je kunt je kaart HIER linken.


Ik heb zo met vriendinnen afgesproken en moet daarna een late dienst werken. Nog iets meer dan een week en dan vakantie.

Fijne vrijdag.

Lieve groetjes,
Emily