dinsdag 20 maart 2018

Happy birthday to me 2018

Twee weken geleden was mijn verjaardag. Vandaag even een blogje erover. Gisteren heb ik al mijn cadeau's bij elkaar gelegd om er foto's van te maken. En ik ben weer verwend. 
En iemand uit de blogwereld had er ook aan gedacht dat ik jarig was. Angelique van mwlbyangelique stuurde mij een ontzettend mooi eigengemaakt kaartje. Super lief.
Two weeks ago was my 22th birthday. Today a blog about it. Yesterday I took pictures of all my presents. And I'm spoiled this year.
And I received mail from someone from the blogworld. Angelique from mwlbyangelique sent me a sweet little card.





Dit setje kreeg ik van de buurvrouw.
This set I got from my neighbour.

Het garen is voor de Nordic Shawl van My Rose Valley!
The yarn is for the nordic Shawl by My Rose Valley!

Twee Engelse boeken en de tv serie Poldark. Ik kan je nu al zeggen, echt een aanrader. 
Two English books and the tv-serie Poldark. I can already tell you, I really recommend it.

Mijn broer bestelde voor mij een boek bij de kettingkast. Helaas had ik dat boekje net gekocht op de handwerkbeurs. Maar, mijn broer regelde dat ik het boek kon ruilen op de Creativa. Zo, nu heb ik twee boekjes. :-).
Mijn broer bestelde speciaal bij de kettingkast omdat hij de naam zo apart en grappig vond. Zeker omdat hij fietsenmonteur is haha.
My brother ordered me a book. Unfortunately I already bought the book at the Handwerkbeurs. But, my brother arranged that I could exchange it at the Creativa. So, I bought 2 books :-) 

Mijn moeder maakte mij deze tas. Geweldig.
My mom made me this bag. Amazing.

Angelique, Heel erg bedankt <3
Angelique, thank you so much <3

Een hele fijne dag.
Have a really nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat ben je heerlijk verwend!
    Die tas is echt fantastisch, wauw, daar ga je de show mee stelen :-)
    Maar ook alle boeken, garen en dat lekkere taartje, dat was een geslaagde verjaardag zo te zien. Graag gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een verwennerij, lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd nog! En je bent goed verwend, hihi. De tas is prachtig en de boekjes lijken me ook erg leuk. Wat grappig dat je broer dat zo bedacht had (en idd grappige naam).
    De beurs in DL was ook mega zeg, niet normaal meer! Leuk dagje uit gehad zo, met weer een hoop inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg!! Op die manier wil je wel elke dag jarig zijn ;-) En wat lief van Angélique!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan weer even vooruit! Wat een leuke cadeaus. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen