vrijdag 12 januari 2018

3 w.i.p.'s done

Even een inhaalslag maken met mijn projecten hier op mijn blog. Ik heb 3 work in progress van 2017 afgemaakt. Deze laat ik jullie nu in 1 post zien.
A little catching up her on my blog. I finished 3 w.i.p.'s from 2017. Now I'll show you in one post.




Nordic Hat

van het garen wat over was van mijn omslagsjaal haakte ik nog een Nordic Hat, naar het patroon van My Rose Valley. 
I had left over yarn from my omslagsjaal . I made a Nordic hat, with the pattern from My Rose Valley


snoepjeskussen.

In 2015 (!) haakte ik, naar het patroon uit het boek haken en kleur, een deken. Het was het patroon van het snoepjeskussen dat ik gebruikte om een deken van te maken. klik hier voor het eindresultaat. Nu had ik nog garen over en wilde daar het snoepjeskussen van maken. Helaas was er toch niet genoeg garen, dus heb ik hem gewoon aan elkaar gehaakt en mijn moeder maakt nu een kussen ervoor. Handig zo'n handige moeder.

candycushion

In 2015 (!) I made a blanket with the pattern out of the book haken en kleur. The pattern was for the 'candycushion'.  click here for the endresult. Now I still had some yarn left from this project. I wanted to make the exact copy from the book, but there was not enough yarn. So I used finished it as it is and my mom is going to make a cushion that matches.



Polswarmers.


Het pakketje voor deze polswarmers kocht ik vorig jaar op de handwerkbeurs. Ik moet ze eigenlijk nog op borduren, maar dat komt nog wel.

I bought the yarnpack for these wristwarmers last year at the handwerkbeurs. I actually have some flowers I have to put on, but it can wait.


Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Have a nice weekend.

sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Zo te zien passen je polswarmers prima bij je muts. Je bent goed bezig, je gaat als een speer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk bezig geweest! Benieuwd naar het borduursel dat nog komen gaat :-)
    Die muts vind ik echt mooi. Ik draag zelf meestal geen mutsen, maar zo'n mooi exemplaar zou ik nog wel op mijn hoofd zetten!
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer 3 minder! Je gaat snel. Wat een leuke muts, een kleurig kussen (echt een snoepje😉) en mooie polswarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer 3 minder! Je gaat snel. Wat een leuke muts, een kleurig kussen (echt een snoepje😉) en mooie polswarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker he, dat afronden van projecten. Ook leuk om te zien hoe een project een heel andere bestemming krijgt dan oorspronkelijk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed bezig en wat heb je mooie dingen afgemaakt. De muts en de handschoenen passen mooi bij elkaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen