maandag 3 april 2017

luchtige zomersjaal 2 // summer shawl 2

Deze mooie sjaal was ik helemaal vergeten te showen. Ik haakte voor mijn buurvrouw haar verjaardag nog een luchtige zomersjaal met Fenna van de Wibra. Ik haakte hem weer met haaknaald 5 en het werden uiteindelijk 34 toeren, dus ik had iets meer dan 1 bol nodig. 

I totally forgot to show you this beautiful shawl. I made this for my neighbour's birthday. It's the summer shawl made with Fenna from the Wibra. I used crochetneedle 5 and I made 34 rows, so I needed a little more than 1 skein. 




Mijn buurvrouw was er heel blij mee. 
My neighbour was very happy with it. 

Fijne week.
Have a nice week.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Nou dat kan ik me voorstellen dat ze er blij mee was. Erg mooie sjaal en lekker luchtig ook zo te zien..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He gelukkig dat je hem alsnog showt, de sjaal is heel leuk geworden in deze vrolijke kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig en knus, die eerste foto. Helemaal mijn idee van een perfecte avond; haken en tv :-)
    Fijn dat je buurvrouw blij was, het is dan ook een mooie sjaal geworden!
    Groetjes, Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, een sjaal van maar 1 bol fenna? Dat vind ik knap, ik heb toch altijd 2 of 3 bollen nodig voor een sjaal van een beetje lengte... Ik heb deze kleur fenna ook nog liggen, heb er nog geen bestemming voor. Hoewel ik inderdaad sjaals/omslagdoeken de beste projecten vind voor dit garen!

    BeantwoordenVerwijderen