donderdag 23 maart 2017

A granny a day. 100 days crochet Challenge

Handwerkjuffie komt met een super leuke challenge. 100 dagen lang elke dag een andere granny haken. Super leuk leek me dat. Een overzichtelijk project voor elke dag wat. Zodra ik besloot om mee te doen kwam de volgende ''challenge''. Welk garen zou ik gebruiken? Een aantal jaren geleden had ik een aantal bollen Katia Promo fin gekocht. Leuke frisse kleurtjes en een aantal bollen in een neutrale kleur. 

Handwerkjuffie came up with a great challenge. 100 days she's going to make a different granny. I really liked it. A project for every day. I decided participate in the challenge. But what yarn to use? A few years ago I bought some balls of Katia promo fin. I got nice fresh colours with some neutral balls of yarn.



De Challenge begint op 1 april. Alle verdere informatie kun je hier vinden: handwerkjuffie

The Challenge starts at April the first. You can find everything about this challenge here: handwerkjuffie.

Fijne dag.
Have a nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Dat is een flinke uitdaging. Toen ik begon met bloggen was er ook eens iemand die een heel jaar iedere dag een granny maakte, pffff wat een werk maar het eindresultaat was geweldig. Mooie kleuren heb je uitgekozen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes! Je kleurtjes zullen je stimuleren, die zijn zo vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je dan iets heel moois van maken, van 100 granny's!
    Ik kijk graag mee naar welke granny's er allemaal voorbij gaan komen, want zelf hou ik zo'n challenge niet vol, ik heb nu al moeite met één keer per maand de granny-Spiration-Challenge :-)
    Fijn weekend, Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dan heb je na een tijd ook echt iets moois.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen