woensdag 6 april 2016

Mama's maaksels maart / Mom makes March

Maart is alweer voorbij. Dus het is weer tijd voor mama's maaksels. Mijn moeder is weer druk geweest deze maand. Onder andere met jurken voor Pasen. Hier een overzicht van de maand maart.

March is already over. So it's time for mom makes. My mother was really busy this month. Among other thing my mother made dresses for Easter. Here a summary from the month March.






 
Hopelijk hebben jullie weer genoten van dit overzicht van mama's maaksels.
Fijne avond.
Hopefully you enjoyed this overview from mom makes.
Have a nice evening.
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn jullie toch een leuke vrouwen met leuke jurken! Heerlijk lenteachtig zijn ze. Leuk ook met de haarband van hetzelfde stofje.Volgens mij kan je moeder ook maar moeilijk stilzitten ;-) Ook de tassen en het wolmandje zijn weer mooi geworden. Ik denk dat die tas op het strand heel veel door jou gebruikt gaat worden, past echt bij je vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pantertassen vind ik ook héél mooi!! En die mand voor mijn garen wil ik ook! De jurkjes zijn zo perfect passend, hoe doet ze het toch!
    Fijn weekend voor jullie beide,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen