vrijdag 12 februari 2016

Een nieuw kleedje / A new doily

Op Kreadoe kocht ik een paar bolletjes Coton crochet garen, voor kleedjes. Ik kocht ook een nieuw tijdschrift met patronen en een voor kerst maakte ik deze groene. Mijn moeder vindt ze geweldig en is er weer heel blij mee.

At Kreadoe I bought a few balls of Coton crochet yarn, for doily's. I also bought a new magazine with pattern and I made this one before Christmas. My mom loves it and she is totally happy :-)

 
 
 
 
 
 
 
De tulpen kocht ik ook voor mijn moeder. Alvast een beetje voorjaar. :-).
I also bought my mom these Tulips. Already a litte bit of spring :-)
 
 
Fijne dag.
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Have a nice day.
 
Sweet greetings,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kleedje! En knap hoor, het is heel fijn haakwerk!
    Staat gezellig zo op de tafel met een bosje tulpen!
    Fijn weekend alvast,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lief voor je moeder!
    Leuk kleedje heb je gemaakt. Ik was vanddaag in Zwolle op de beurs op zoek naar dat garen, maar helaas had niemand het mee, moet dus nog verder op zoek, want mijn voorraaadje krimpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tulpen zijn leuke vaasbloemen hé, en nu hélemaal met je doily erbij!
    Volgende doilies in alle kleuren van de regenboog?? :-)
    Knap gemaakt hoor!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen