donderdag 28 januari 2016

Sunshine

Wat een heerlijke dag vandaag. De zon schijnt, ik kreeg echt zo'n voorjaarsgevoel. Heerlijk. Ik moest wel naar school om 2 toetsen te maken, maar dat was pas 's middags. Dus lekker uitslapen.
 
what a nice day today. The sun is shining, I really got a spring feeling. Happy Happy. I only had 2 tests today, and that was in the afternoon.
 
 
Heerlijk in mijn nieuwe pyjama :-)
My new pyjama :-)

Alle mooie bloemen in huis geven je nog een vrolijker gevoel :-)
All those nice flowers in the house made me even

Op de fiets terug naar huis.
On my bike, going home.
 

Selfie time hihi.
Selfie time hihi

Heerlijk fietsen :-).
I love cycling :-)

En dit wilde ik nog even met jullie delen. Gisteren kwam mijn haakkalender binnen die ik won bij het blog van Ellen: Ellebel. Heel erg bedankt Ellen. Ik ga er zeker van genieten :-).
And I want to share this with you. Yesterday my Crochet callender came which I won at Ellen's blog: Ellebel. Thank you very much Ellen. I'm certainly going to enjoy it. :-)
 
Fijne avond nog
 
Lieve groetjes,
Emily
 
Have a nice evening.
 
Sweet greetings,
Emily
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig allemaal! En dat lentegevoel kreeg ik gisteren ook weer voor het eerst, heerlijk! Eindelijk! Geniet van je gewonnen kalender!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was inderdaad heerlijk gister! En vandaag waaien we zo wat van de weg hier in het Noorden ;) Hopelijk komt het lente zonnetje snel weer terug! Gaaf dat je die kalender hebt gewonnen!
    Fijn weekend alvast!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen