donderdag 2 juli 2015

A new Doily

A new Doily. Tussen het haken van de CAL2015 wilde ik graag even een tussendoorproject. Dus ik haalde mijn bakken met garen tevoorschijn, koos leuke kleurtjes uit en ging daarna zoeken op internet naar een leuk patroon. Dit is het uiteindelijke patroon geworden: van Ak at Home. Ik gebruikte SMC Catania katoen in de kleuren: wit (106), lila (399), turquoise (146), framboos (256), mint (385)

A new Doily. Between crocheting my CAL2015 blanket I wanted to do a small project. So I got all my yarn together, chose some nice colours and searched for a pattern on the internet. This is the pattern I picked out: from Ak at home. I used SMC Catania yarn in the colours: white (106), lilac (399), turquoise (146), pink (256),  Mint (385)
Je ziet dat mijn hele tafel vol ligt met boeken, garen, haaknaalden enzovoort.
As you can see its a chaos on my desk with books, yarn, needles etc.

Lekker buiten haken.
crocheting outside.

En voor de tv.
and while watching tv.

Tada!!!!!!! Ik vind hem echt zo mooi geworden hè haha.
Tada!!!!!! I really really like it. haha.

Kijk mij: ik ben Floortje en ik ga direct op je net afgehaakte kleedje zitten. het past precies. (hahaha)
Look at me: I'm Floortje and I sit on your just finished doily immidiately. Hey, it fits perfectly (hahaha)

Nu kan ik pas lekker slapen. Net een kangoeroe met die pootjes zo.
Now I can sleep perfect. Like a kangoeroe with the little feet. haha.

Wat een perfecte combi met deze mooie roze pioenrozen.
The perfect combination with the nice pink peonies.

 


 
 
Het is altijd leuk om tussendoor even zo'n klein projectje te maken. Nu snel weer verder met mijn deken. Ik ben ongeveer halverwege week 21, dus ik blijf voorlopig nog wel achter lopen. Ondertussen ben ik ook weer verder gegaan met de koe die ik voor mijn broertje aan het maken ben.
I loved making this nice little project. Now I'm gonna crochet on my blanket. I'm just halfway through week 21, so I'm still behind schedule. And I'm trying to work on the cow I'm making for my brother too.
 
Waar zijn jullie op het moment mee bezig?? Ik zoek nog iets leuks om te maken voor mijn stagebegeleider, aangezien ik volgende week mijn laatste stagedag heb. Iemand een leuk idee??? :-)
 
Lieve groetjes en houd het hoofd cool,
Emily
 
 
Where are you working on right now?? I'm still looking for something nice to make for my mentor from my internship, because next week is my last day there. Anyone a nice idea??? :-)
 
Sweet greeting and keep it cool today,
Emily
 
Sweet greetings,
Emily
 
 

1 opmerking:

  1. Leuke doily heb je gehaakt en staat erg mooi bij de Pioenrozen, past ook precies in het mandje. Een leuke sleutelhanger of een koekjesmonsterpop met drop is altijd erg leuk om te geven..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen