zondag 18 mei 2014

Speldenkussen!

Hey lieve bloglezers,
 
Eindelijk weer een creatieve blogpost van mij haha. Ik was, zoals gewoonlijk, weer blogs aan het bekijken en ik klikte en klikte en klikte door naar andere blogs tot ik bij deze kwam: Made in K-town. Daar vond ik een patroon voor een speldenkussen. Ik ben zelf natuurlijk niet zo bezig met de naaimachine, maar mijn moeder wel. Dus bedacht ik me om deze voor haar te gaan maken. Ik had nog bolletjes katoen van Action liggen (ik mocht er toen 1 meenemen van mijn moeder en dat werden er 4 *bloos*) dus begon ik maar eens met het patroon. Op het begin was het lastig, want het was in het Engels en sommige dingen begreep ik niet, maar ik kwam er uiteindelijk wel uit. Met dit als resultaat.
Ik heb hem opgevuld met rijst in plaats van gewone vulling. Mijn moeder had gelezen bij De Gelukkige Naaister dat door een speldenkussen te vullen met rijst, de spelden scherper worden. (dat gaan we dus nu uitproberen).

 Bij de Hema (waar ik nog steeds werk) vond ik deze leuke labeltjes. Ik geloof dat ze 2 euro waren (maar daar ging nog stickerkorting en personeelskorting vanaf).

Even mijn blog achterop geschreven. :-)
 

Ik zeg, geslaagd. Hopelijk gaat mijn moeder er veel plezier van beleven. Misschien dat ik voor mijn oma er maar eentje ga maken.
 
Ik ben al een tijd trouwe volgster van heel veel blogs en nu kwam de laatste blogpost van Nicollie met daarin een groeps give-away. Ik heb me natuurlijk enthousiast opgegeven voor een aantal van de give-aways en wilde deze toch even met jullie delen:
 
 
 
Ik ga nu weer lekker genieten van het mooi weer buiten. Nog een fijne zondag gewenst, Lieve groetjes en tot Blogsssss
 
 
Ps. reacties zouden heel lief zijn;-)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten