maandag 17 juni 2013

Even rondleiden!

Beste bloglezers,
 
 
Ik dacht, even een kleine rondleiding geven. Nou, er is niet veel aan rond te leiden maar goed. Een kleine rondleiding dus! ;)
 
 
 
 
 
Hier mijn (net) opgeruimde tafel met al mijn benodigdheden voor mijn creatieve bezigheden.
 
 
 
Al mijn haak en andere handwerkboeken liggen al klaar om gebruikt te worden! :)
 
 
Mijn wolletjes liggen ook al klaar. Ik gebruik meestal Drops Paris en Catania katoen.
 
En mijn kat Floortje dacht wel dat het eens tijd werd om over mijn opgeruimde tafel te gaan lopen! En dan ook nog zo onschuldig kijken!
 
 
 
Nou, Dat was even mijn kleine rondleiding :). Ik kom snel met een nieuw berichtje met iets leuks om te maken. Lieve reacties zijn altijd welkom natuurlijk ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten